سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز تحریر چند کاره تیبل میت پلین plin 1400 چیست کجا بخریم

چند اصل مهم برای خرید میز تیبل میت پلین تحریر خانگی تاشو چیست

    نظر

میز تیبل میت سالها در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و همه عاشق این میز هستند ولی مستاسفانه قیمتان افزایش نجومی پیدا کرده است هنگام انتخاب میز تیبل میت، مهمترین نکته این است که اطمینان حاصل کنید میز پلین لین کسرا نیازهای خاص شما را برآورده می کند تا بتوانید کار خود را در حد توانایی خود انجام دهید. قبل از استفاده از گزینه های میز کار ، یک لیست اولویت بندی شده از آنچه برای کار موثر نیاز دارید ، تهیه کنید. این باید شامل نحوه کار شما و آنچه برای کار نیاز دارید. هنگامی که این فاکتورهای مهم را تعیین کردید ، ایده بهتری در مورد آنچه در میز تیبل میت 2021 جستجو می کنید خواهید داشت. سپس ، می توانید به ملاحظات دیگری بروید ، از جمله فضای دفتری که در دسترس شماست ، بودجه و تصویری که می خواهید به تصویر بکشید یا زیبایی شناسی مورد نظر خود را در یک میز تحویل بگیرید.


راهنمای خرید میز تیبل میست چیست :


نحوه کار شما: آیا زمان زیادی را صرف کارهای اداری ، تهیه نقشه ها یا طراحی نقشه ها یا تایپ کردن روی رایانه می کنید؟ آیا شما اغلب جلساتی را در دفتر خود برگزار می کنید یا مکرراً بازدید کننده دارید یا میخواهید میز تاشو جمع شونده داشته باشید یا از بس میز سنگین بلند کرده کید خسته شده اید


هنگام ارزیابی میز کار تیبل میست تاشو، بر موارد زیر تمرکز کنید:


    نیازهای شخصی کار شما چیست

    اندازه فضای اداره یا خانه شما چقدر است

    بودجه موجود شما چقدر است


این الویت ها را در نظر بگیرید:


برای کسانی سفر می کنند این میز میتواند پشت صندوق عقب باشد اما در اتاق کارتان اگر با بیش از یک لب تاپ روی میز کار می کنید این میز مناسب است اما فقط برای لب تاب نه چیز دیگر اگر جلساتی برگزار می کنید و با دیگران در دفتر کار خود همکاری می کنید و میخواهید نقشه و کاغذ را روی میز بگذارید این میز بهترین گزینه است بسیاری از افراد به دنبال فضای سطحی و ذخیره سازی در یک میز تاشو  هستند. 


قبل از خرید میز تیبل میست خارجی ایرانی اورجینال غیر اورجینال ، اندازه محل کار و یا اتاق خود را اندازه بگیرید. میز تاشو پلین تیبل میست به شما این امکان را می دهد تا راحت به سمت صندلی میز خود بروید.


اگر فضای محدودی دارید ، میز تحریر تاشو تیبل میست بهترین گزین هاست مانند میز می تواند مجهز به سطوح  سفید هستند  بودجه تعیین شده اغلب تعیین می کند که چه نوع میز تییبل میستی را می توانید خریداری کنید. اگر بودجه شما به شما اجازه نمی دهد هر آنچه را که می خواهید از قبل بدست آورید ، خرید فازها را در نظر بگیرید - و بودجه صندلی اداری را فراموش نکنید.



راهنمای خرید لینک سرا فروشگاه خدمات آنلاین کشور ایران است . با صدها محصول موجود  ، ما همه آنچه را که تجارت شما برای عملکرد بهتر خود نیاز دارد ، داریم. در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز از طریق لپ تاپ ، دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود سفارش آنلاین دهید. حمل و نقل سریع ، قیمت پایین و خدمات عالی مشتری باعث می شود سفراشات به کل ایران ارسال شود


میزهای تاشو که با انواع مختلف مواد ، اشکال و اندازه ها تهیه می شوند ، برای مراسم داخلی یا خارجی ، ضیافت ها ، مهمانی ها یا حتی خدمات بهداشتی و درمانی بسیار مناسب هستند. به لطف طرحهای تاشو ، راهی برای تبدیل اتاقهای خالی به مکانهای غذاخوری یا سالنهای سخنرانی در عرض چند دقیقه و حداکثر فضای ذخیره سازی در حالی که از آنها استفاده نمی شود ، ارائه می دهند. از این راهنما برای یافتن میز تاشو مناسب خود و نیازهای شغلی خود استفاده کنید!


میز تیبل میت



تاریخچه میز تیبل میت ؟

بیش از دو دهه پیش ، داگ سوپر  میز تیبل میت را اختراع کرد و الان این میز تاشو در کل دنیا مورد استفاده قرار میگیرد  و در فروشگاه های دنیا خرید میز تیبل میت بسیار پر طرفدار است مجموعه ای از میزهای قابل حمل را پیش بینی کرد که برای راحتی بیشتر زندگی ، به ویژه برای افراد مسن و جوامع نزدیک به قلب او با مشکل تحرک ، تنظیم می شوند. بیشتر جداول موجود سفت و سخت بوده و فاقد هرگونه نوآوری بوده و از وی برای تغییر آن الهام گرفته شده است.چه چیزی محصول ما را منحصر به فرد می کنداز زمان معرفی ، Table-Mate به طیف کاملی از میزهای قابل تنظیم و قابل حمل تبدیل شده است که هم اکنون مترادف با محصولات قدیمی با کیفیت بالا و خدمات استثنایی مشتری با پشتیبانی افراد واقعی است. در میان جذابیت های جذاب ، Table-Mate همچنان یک نام تجاری معتبر و مورد علاقه مشتری است.چرا کاری را که انجام می دهیم دوست داریمهدف ما ارائه تجربه ای است که متناسب با شما باشد ، نه برعکس. مشتریان ما از نظر سن ، اندازه و سبک زندگی متفاوت هستند. مهم نیست که آنها در کجای زندگی قرار دارند ، امید ما این است که داشتن Table-Mate زندگی را در هر کجا و هر زمان که به آن احتیاج داشته باشند راحت تر و راحت تر می کند.

توضیحات محصول میز تیبل میت مشکی :


    منحنی برای نشستن درست در برابر بدن ، بدون نیاز به خم شدن یا رسیدن

    اسلات داخلی با امنیت تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی را در خود نگه می دارد ، امکان شارژ آسان را فراهم می کند

    پایه باز اجازه می دهد تا پاها بدون برخورد به میز کشیده شوند

    بدون بلند کردن سینی های شام تلویزیون ، به راحتی می کشید تا از خم شدن و رسیدن به آن جلوگیری کنید

    ساخته شده با روکش پلی پروپیلن دارای درجه مواد غذایی - جا لیوان دستی

    به سرعت جمع می شود - هیچ ابزاری وجود ندارد

    دستورالعمل های دقیق مونتاژ همراه با هر جدول سینی Table-Mate



    به سادگی سطح میز را به حالت افقی بلغزانید. آماده است! پس از اتمام ، آن را دوباره به پایین تا کنید کنار صندلی ، زیر مبل یا داخل کمد نگهداری کنید.

    بسته به استفاده ، میز سینی را از بالا یا پایین زاویه دهید.


جدول قابل حمل جمع و جور آسان برای هرگونه فعالیت


    وعده های غذایی را بسیار راحت ، بدون حادثه و بدون ریختن می کند

    ارتفاع و زاویه ایده آل برای خواندن ، تایپ سینی لپ تاپ ، یا نوشتن یادداشت های تشکرآمیز

    فضای ایده آل خلاقانه برای نقاشی ، طراحی ، یا هنر و صنایع دستی

    صرفه جویی در فضا ایستگاه کاری دفتر کار یا میز دانشجویی

    با این مجموعه سینی تلویزیون مهمانی برگزار کنید - برای تماشای ورزش بسیار مناسب است




اشکال میزهای تاشو چیست :

میزهای گرد و بیضی شکل به مشتریان و میهمانان اجازه می دهد هنگام نشستن با یکدیگر روبرو شوند تا بتوانند به راحتی با یکدیگر گفتگو کنند. همه کاره و کاربردی ، آنها برای مهمانی ها ، مهمانی ها و کنفرانس ها عالی هستند. آنها همچنین برای تکمیل چیدمان مکان های مراسم ناهار خوری یا پذیرایی های عروسی عالی هستند. با این حال ، در حالی که آنها به تجزیه فضای جذابیت زیبایی کمک می کنند ، اما ظرفیت کلی نشستن در محل را کاهش می دهند.


میزهای تاشو مربع و مستطیل چیست :

میزهای مربع و مستطیل دارای لبه های زاویه راست هستند که به شما امکان می دهد چندین میز را برای نشستن اضافی بهم فشار دهید. میزهای اضافی با همان ارتفاع و بالاتنه مشابه برای یک ظاهر یکپارچه در برابر یکدیگر قرار می گیرند. بعلاوه ، آنها به شما امکان می دهند تعداد بیشتری از مشتریان را در یک منطقه در مقایسه با سایر اشکال جدول قرار دهید.


میزهای تاشو مارپیچ چیست :

میزهای مارپیچی که عمدتا برای ارائه بوفه استفاده می شوند ، انتهای آنها با مراکز خمیده مستقیم است. این طرح به بعد جذابیت بصری می بخشد و به شما امکان می دهد به مواردی که روی سطح میز قرار گرفته اند توجه را جلب کنید. میزهای مارپیچ همچنین به سهولت در جریان مواد کمک می کنند و مشتریان را در صف بوفه راهنمایی می کنند. از آن برای نمایش نوشیدنی ها و دسرها استفاده کنید یا آن را به یک مکان حکاکی مخصوص ضیافت تبدیل کنید.



میزهای تاشو تیبل میستمعمولاً هنگام استفاده از آنها جمع می شوند تا به راحتی ذخیره شوند و معمولاً دارای یک میز مربع برای فاصله یکنواخت  هستند. قاب میزهای تاشو هشت ضلعی با دو مجموعه پایه های انتهایی در وسط فرو می ریزد و دو طرف رومیزی شکافته به پایین جمع می شوند و بیشتر پایه های میز را پنهان می کنند. بیشتر میزهای تاشو پلین با دو پایه متصل در هر انتها و یک مکانیزم تاشو طراحی شده اند که پایه های انتهایی را به سمت مرکز رومیزی جمع می کند. میزهای تاشو سغید مستطیلی دارای پایه با لولاهای جداگانه هستند تا هر پایه را با استفاده از مکانیزم مشترک لولا به داخل میز یا دو پایه متشکل از دو پایه میز متصل کنید.


میزهای تاشو مربع می تواند چهار پایه جداگانه داشته باشد که در قسمت بالایی یا پایه های انتهایی متصل مانند میزهای تاشوی دایره و مستطیل جمع می شوند.

 برای حمایت از صفحه ، بیشتر میزهای تاشو تیبل میست با یک صفحه پلاستیکی سفید ساخته می شوند ، از لوله های المینیومی برای استحکام بدون وزن زیاد استفاده می شود.


میزهای تاشو پلین تیبل میت لینکسرا انتخاب شده با یک میز آلومینیومی طراحی شده اند که در برابر فرورفتگی ، ترک خوردگی ، زنگ زدگی و تاب خوردگی در برابر استفاده مقاومت دارند


انتخاب میز اداری خانگی تحریر مناسب چگونه باید باشد

قبل از شروع مطالعه در مورد انتخاب مدل های موجود در بازار ، متوقف کردن و پرسیدن چند سوال اساسی از خود که به شما کمک می کند دقیقاً آنچه را که از مبلمان میز کار خود جستجو می کنید ، محدود کنید.


مثلا…


آیا به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید؟


در بسیاری از فضاهای کاری ، تغییر جهت به سمت رایانه و فناوری دیجیتال به میزان قابل توجهی نیاز به فضای ذخیره سازی دفتر را کاهش داده است. با این حال ، کاملاً بدون کاغذ شدن برای بسیاری از سازمان ها هنوز جریان اصلی است. هنگامی که تصمیم می گیرید کدام میزها را تهیه کنید ، باید میزان ذخیره سازی مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. اگر مدارک و لوازم زیادی برای سازماندهی دارید ، عاقلانه است که میزهایی را که همراه کشوهای یکپارچه هستند انتخاب کنید.



چند اصل مهم  برای خرید میز تیبل میت پلین تحریر خانگی تاشو چیست


چقدر جا دارید؟


میخوای میز بخری نمی دونی تاشو تیبل میست بخری یا چیز دیگه از میزهای اداری خانگی بزرگ گرفته تا مدل های کوچک و کم مصرف ، می توانید انتخاب خود را از انبوهی از اندازه های مختلف بگیرید. این بدان معنی است که شما باید به دقت در مورد مقدار متر مربع برای جا دادن این وسایل مبلمان فکر کنید. اگر فضای کاری زیادی دارید و فضای مناسبی برای شما ایجاد نمی کند ، ممکن است بخواهید به میزهای بزرگی بروید که شما و کارمندانتان را قادر می سازد تا وقتی وظایف خود را انجام می دهید واقعاً گسترده شوید. با این حال ، اگر فضا کم است ، باید فضای کمتری پیدا کنید



چند اصل مهم  برای خرید میز تیبل میت پلین تحریر خانگی تاشو چیست


میز تیبل میست سبز :

شرایط ضمانت کالا فقط به نقص تولید محدود می شود. محصول مورد نظر براساس صلاحدید ارائه دهنده ضمانت نامه تعمیر یا تعویض می شود. ضمانت نامه خسارات ناشی از استفاده از محصول بیش از استفاده مورد نظر و فرسودگی در دوره طبیعی استفاده از محصول را پوشش نمی دهد.

گارانتی 3 ماه

خدمات نصب حرفه ای بدون نیاز به نصب سرویس

نام و آدرس وارد کننده

ابعاد و حمل و نقل

وزن (KG) 0.5 کیلوگرم

عمق کلی (سانتی متر) 39 سانتی متر

در 1 قسمت ارسال شده است

عرض کلی (سانتی متر) 52 سانتی متر

پلاستیک مواد بالا

قاب پلاستیکی مواد

شرح


ارائه یک میز تیبل میت خفن چند منظوره برای لپ تاپ های خود. میز تاشو جمع و جور و مسطح برای افرادی که در فضاهای کوچک زندگی می کنند ، برای غذا خوردن ، تایپ کردن ، مطالعه ، خواندن ، نقاشی و موارد دیگر بسیار مناسب است ، میز رومیزی برای استفاده آسان ، راحت به حالت افقی کشیده می شود ، در رد پای جمع و جور می شود مبل یا داخل کمد ، در کمتر از 2 دقیقه مونتاژ می شود (نیازی به ابزار یا بست نیست). تمیز کردن آسان ، قوی و پایدار قاب فولادی مستطیل مستحکم و بدون مهاربند متقاطع برای دست انداختن پاها. لبه لب خورده قلم ها یا مداد ها را متوقف می کند و با بالای پلی پروپیلن تمیز کردن آن بسیار آسان است. سبک اما بسیار محکم  متناسب با اندازه بدن ، فعالیت یا صندلی تنظیم کنید. مناسب برای شام در جلوی تلویزیون ، بازی ها ، نقاشی یا کاردستی کودکان لپ تاپ. همچنین ، ذخیره میز آسان است و فقط آن را جمع کرده و آن را در کنار مبل یا تخت خود قرار دهید.


چرا انتخاب میز تحریر بسیار مهم است؟


محلی برای پارک لپ تاپ ، نوت بوک و احتمالاً قریب به اتفاق ناکافی ، میز کار شما برای درست شدن بسیار مهم است. به هر حال ، این نه تنها مبلمان دیگری است که می تواند در زیبایی طراحی شما متصل شود ، بلکه میز عالی برای بهره وری بهتر ، سلامت جسمی و سلامت کلی ذهنی شما مناسب است. (بله ، میزها آنقدر قدرتمند هستند.) خلاق بودن ، منطقی بودن یا هر ویژگی دیگری که هنگام کار از شما انتظار می رود ، وقتی فضای شما منظم ، منظم و راحت باشد ، راحت تر است.


بسیار مهم است که هنگام انتخاب میز ، خود را در اولویت قرار دهید. مانند تمام قطعات مبلمان ، تعداد زیادی مشخصات مختلف نیز باید در نظر گرفته شود که ممکن است برای سبک زندگی یا سبک کار دیگری مفید باشد. با توجه به موارد دلخواه خود هنگام خرید میز کار ، تضمین می کنید که در همه مناطق چیزی متناسب با قیمت را به خانه می آورید - ممکن است بیش از 8 ساعت در روز در آن بنشینید ، بنابراین خاص و خاص باشید!


قبل از اینکه ما به درون چوب های چوبی پرش کنیم ، در مورد چگونگی استفاده از میز کار خود تأمل کنید. اگر از خانه کار می کنید و به دو صفحه نیاز دارید ، شاید چیزی بزرگتر در کوچه شما باشد. برای مدرسه یا دانشگاه درس می خوانید؟ ممکن است فضای کمتری داشته باشید ، فقط به اندازه یک لپ تاپ و نوت بوک ، اما فضای ذخیره سازی کشو بیشتر را به جای لوازم تحریر ترجیح می دهید. شاید شما قصد انجام کارهای طراحی گرافیک یا صرف وقت صرفاً بین iPad و لپ تاپ را دارید. برای هر کاری که می خواهید از میز کار خود استفاده کنید ، اطمینان حاصل کنید که جزئیات جزئی که تفاوت بین یک روز کاری خوب و یک روز خوب را ایجاد می کنند ، همیشه در ذهن شما هستند. میز اداری Brosa Lewes در دفتر خانه با سبک معاصر

 

میز تیبل میت اورجینال


اندازه و طرح میز را در نظر بگیرید


وقتی نوبت به انتخاب سبک و چیدمان میز کار کاملاً جدید می رسد ، باید چند نکته را در نظر بگیرید - اما بیش از همه ، مهم این است که به آینده خود فکر کنید. کدام یک از میزها در یک ، پنج یا حتی ده سال مناسب سبک زندگی شما هستند؟ به این فکر کنید که چگونه می توانید در آینده با این خرید میز کار خود را اثبات کنید تا فارغ از اینکه چه نوع کاری انجام می دهید ، چه مقدار از وقت خود را برای کار می گذرانید یا میز کار در داخل شماست ، همیشه در حد توان خود کار می کنید. خانه


چند سوال از خود بپرسید تا به اندازه و طرح مناسب کمک کند. آیا این می تواند تمام تجهیزاتی را که من استفاده می کنم یا به طور منظم نیاز به استفاده دارم ، در خود جای دهد؟ آیا آنقدر بزرگ است که بتوانم راحت بنشینم و کار کنم؟ آیا برای جابجایی شلوغی میز و یا نگه داشتن وسایلی که هنگام کار از آنها استفاده می کنم ، به دراور کشو نیاز دارم؟ قبل از گاز گرفتن گلوله و خرید میز تحریر جدید ، توجه به همه این موارد بسیار مهم است!


پس از دانستن نیازهای خود ، در مورد فضای خود و طرحی که می خواهید میز را در چیدمان داخلی موجود خود قرار دهید ، تأمل کنید. اگر فقط گوشه کوچکی از اتاق را داشته باشید ، خرید یک میز عظیم فایده ای ندارد ، بنابراین شاید چیزی با چند کشو یا حتی یک میز ایستاده که در صورت لزوم بتوانید آن را دور بزنید ، مناسب باشد. حتماً می توانید گوشه ای که در مورد آن تصمیم گرفته اید را دقیقاً اندازه بگیرید ، مخصوصاً اگر خرید آنلاین دارید.


انواع میزهای اداری


اگر مطمئن نیستید که واقعاً در دنیای میزها چه چیزی وجود دارد (ما قول می دهیم هیجان انگیزتر از آن است که به نظر می رسد) ، در اینجا می توانید برخی از محبوب ترین میزها را که می خواهید برای خود در نظر بگیرید ، جمع بندی کنید. خانه


میز تحریر: برای کسانی که به قدرت قلم اعتقاد دارند ، یک میز تحریر دقیقاً نوشتنی است. . . اوه ، منظور ما درست است. میز تحریر به طور معمول نازک تر است و فضای کافی برای دفترچه یادداشت و چند سوراخ کوچک دارد و فضای ذخیره سازی زیادی ندارد. آنها ساده هستند ، بدون توجه به اندازه به راحتی وارد هر فضایی می شوند و همیشه شیک و زیبا به نظر می رسند.

میز کامپیوتر: میز کامپیوتر ، برخلاف میز تحریر ، برای یک تجهیزات بزرگ و بزرگ لوتا طراحی شده است. اگرچه رایانه ها از هر زمان دیگری باریک ترند ، اما این نوع میزهایی است که اگر چندین نمایشگر ، هارد دیسک و سایر بیت های فناوری داشته باشید ، می خواهید. آنها از سطح وسیع تر و بزرگتری برخوردار هستند و غالباً دارای مقداری از دراورها برای جمع کردن وسایل ناخوشایند هستند.

میزهای ذخیره سازی: اگر شما یک هنرمند ، محتکر فن یا به سادگی چیزهای زیادی دارید (می توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم) ، میز تحریر دارای یک فضای ضروری است! شما یک میز تحریر سنتی با چند کشوی داخلی دارید که فقط به معنای کمی سنگین تر یا ضخیم تر بودن قاب است. همچنین می توانید یک میز اعتباری انتخاب کنید ، که دارای ویژگی های ساخته شده در کمد های دو طرف میز برای ایجاد یک قطعه مبلمان کاملاً کاربردی و خیره کننده است. اگر میز کار شما به اتاق نشیمن یا اتاق ناهار خوری می رود و می خواهید وسایلی مانند ظروف ، کارد و چنگال ، ظروف شیشه ای و سایر قطعات را در آن ذخیره کنید ، این یک گزینه عالی است.


میزهای گوشه ای: از یک فضای کوچک یا ناجور با یک میز گوشه ای نهایت استفاده را ببرید! همانطور که از نام آن مشخص است ، یک میز گوشه ای به راحتی در آن قرار می گیرد



هنگام فهمیدن اینکه میز کار با چه اندازه مناسب است ، چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟


سبک های مختلف میزهای اداری اندازه های متفاوتی دارند. مهم نیست که شما کدام نوع میز را انتخاب کنید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که به راحتی در اتاق قرار می گیرد و امکان پیمایش را فراهم می کند ، همچنین میز و مبلمان بالقوه دیگری که در اتاق خواهد بود.


 میزهای U شکل با استفاده از این میزها ، شما باید کل مساحت مورد استفاده U ، و نه فقط سطح آن را حساب کنید. این میزها فضای زیادی را اشغال می کنند ، بنابراین مطمئن شوید که فضای کافی برای راه رفتن و دسترسی به پشت میز دارید.

میزهای L شکل. قبل از انجام هرگونه اندازه گیری ، ابتدا باید نحوه نشستن میز در اتاق (در گوشه یا یک طرف مقابل دیوار) را تعیین کنید. برای دسترسی به میز و بقیه اتاق باید فضای کافی برای راه رفتن را تضمین کنید.

    میزهای پذیرایی شما باید فضای میز و همچنین پیشخوان ارتفاع ایستاده و همچنین این میزها را در نظر بگیرید. چه فضایی برای کار لازم است و پیشخوان اطراف چقدر فضا اشغال می کند؟

مجموعه اداری اجرایی. بزرگتر از میز کار ، یک مجموعه اداری اجرایی احتمالاً در یک اتاق بزرگتر قرار خواهد گرفت. حتی در این صورت ، شما باید لوازم جانبی سوئیت و فضای میز تحریر را در اتاق حساب کنید.